-
Asiakaspalvelutilanteeseen
valmistautuminen: H2 koska olin jokaista asiakasta kohtaan todella ystävällinen,positiivinen ja hymyilin.
-
Asiakkaiden
vastaanottaminen: H2 jos en tiennyt jotakin asiaa mihin asiakas tarvitsi vastauksen niin varmistin sen ja otin asiakkaat hyvin vastaan.
-
Asiakaspalvelijana
toimiminen: H2 muistin hymyillä ja olla ystävällinen kaikille tasapuolisesti.
-
Asiakaspalvelutilanteen
päättäminen: K3 toivotin hyvää päivän jatkoa ja sain hymyn asiakkaan huulille.
-
Asiakaspalvelutilanteessa
käytettävien resurssien ja tietotekniikan käyttö: H2 käytin kassakonetta ja mielestäni onnistuin todella hyvin ensikertalaiseksi.
-
Matkailupalvelujen
informaatio- ja muun materiaalin käyttö: Informoin asiakkaille mitä ruoka sisälsi esim oliko gluteeniton yms yms.
-
Työturvallisuudesta
huolehtiminen: K3 kaikki työvälineet olivat päällä mitä oli käsketty käyttämään ja olin varovainen tilanteissa missä olisi voinut käydä huonosti.
-
Hygieniasäädösten
noudattaminen: K3 onnistui erinomaisesti pesin kädet,vaatteet ja peseydyin säännöllisesti.
Olet aloittanut hyvin ja perustelutkin löytyy jokaiselle arvioinnille, kuten kuuluu. Kohtia oli kuitenkin enemmän... Eli teethän arvioinnin loppuun asti?
VastaaPoista