tiistai 13. helmikuuta 2018

-        Asiakaspalvelutilanteeseen valmistautuminen: H2 koska olin jokaista asiakasta kohtaan todella ystävällinen,positiivinen ja hymyilin.

-        Asiakkaiden vastaanottaminen: H2 jos en tiennyt jotakin asiaa mihin asiakas tarvitsi  vastauksen niin varmistin sen ja otin asiakkaat hyvin vastaan.

-        Asiakaspalvelijana toimiminen: H2 muistin hymyillä ja olla ystävällinen kaikille tasapuolisesti.

-        Asiakaspalvelutilanteen päättäminen: K3 toivotin hyvää päivän jatkoa ja sain hymyn asiakkaan huulille.

-        Asiakaspalvelutilanteessa käytettävien resurssien ja tietotekniikan käyttö: H2 käytin kassakonetta ja mielestäni onnistuin todella hyvin ensikertalaiseksi.

-        Matkailupalvelujen informaatio- ja muun materiaalin käyttö: Informoin asiakkaille mitä ruoka sisälsi esim oliko gluteeniton yms yms.

-        Työturvallisuudesta huolehtiminen: K3 kaikki työvälineet olivat päällä mitä oli käsketty käyttämään ja olin varovainen tilanteissa missä olisi voinut käydä huonosti.

-        Hygieniasäädösten noudattaminen: K3 onnistui erinomaisesti pesin kädet,vaatteet ja peseydyin säännöllisesti.

-        Oppiminen ja ongelmanratkaisu: ongelmia ei tullut vastaan. 


1 kommentti:

  1. Olet aloittanut hyvin ja perustelutkin löytyy jokaiselle arvioinnille, kuten kuuluu. Kohtia oli kuitenkin enemmän... Eli teethän arvioinnin loppuun asti?

    VastaaPoista